CLIC! REPTE FOTOGRÀFIC
VALORACIÓ: PRIMERA
6-12 ANYS
Títol: L’AMISTAT INSEPARABLE
Hem passejat per la naturalesa i hem capturat aquest record que reflecteix la nostra amistat
Tema: M’AGRADA…
VALORACIÓ: SEGONA
6-12 ANYS
Títol: LA NATURA A LA MEVA MÀ
He pogut agafar un tros de natura amb les meves mans.
VALORACIÓ: TERCERA
6-12 ANYS
Títol: COTÓ DE SUCRE
Un petit tros de cel que voldria mossegar
VALORACIÓ: QUARTA
6-12 ANYS
Títol: AMOR PER LA NATURA
Aquests paisatge l’he trobat al camp del meu barri i m’ha fet aturar-me a contemplar la natura
SABATES
Clica damunt de les fotos per veure-les completes
VALORACIÓ: SEGONA
13-16 ANYS
Títol: LA MEVA CLASSE
En aquesta fotografia s’hi veuen varies activitats que realitzem a la classe: La safata d’experimentació de la primavera, en la que hi ha imatges amagades característiques d’aquesta estació que els alumnes han de trobar remenant els fideus pintats que simulen la gespa. La seqüència de nombres de l’1 al 10 que es treballa a matemàtiques (ordenant els nombres, associant quantitat amb grafia,…). Al darrera, sobre la safata d’experimentació, s’hi veu la “maqueta de la classe”: aquesta maqueta està formada per 8 peces de lego que representen els 6 alumnes i les dos mestres que estem a la classe amb la frase amb pictogrames que diu: “A la classe estic bé”. Quan algun alumne mostra un comportament disruptiu a l’aula, aquesta eina de suport conductual positiu, ajuda a l’alumne a regular la seva conducta, traient la seva peça de lego fora de la maqueta fins que hi pugui tornar quan estigui tranquil.I, finalment, a la part esquerra hi ha dos plafons visuals que ajuden a l’alumne a centrar-se amb l’activitat que està fent, sabent que un cop acabada, podrà anar a jugar amb allò que hagi escollit. S’ha escollit aquesta fotografia perquè mostra un recull de varies activitats que es realitzen a la classe i on apareixen alguns recursos que utilitzem per regular la “conducta”)
Tema: UN RACÓ DE LA CLASSE/ESCOLA
SABATES
Clica damunt de les fotos per veure-les completes
EXPOSICIÓ DE LES FOTOGRAFIES PRESENTADES
A LA BIBLIOTECA DELS SAFAREIGS